11 Şubat 2011 Cuma

severek ayrılmak

bir diğer adı terkedilmektir... çok seversin belki her şeyden çok, görmez gözlerin çoğu şeyi duymazsın kırıcı sözlerini, yaptıklarını anlamamazlıktan gelirsin. ama o kendi bencilliğine o kadar gömülmüştür ki kendisi için mutlu olacağını düşündüğü şeyi sana dayatmaya kalkar. 'olmuyo' der yapamıyorum. son gurur kırıntılarınla son bi umut ararsın. ama nafile. kendine iyi bak bile demeden gitmiştir. gitmiştir çünkü yapamamıştır böylesi daha iyi olacak der. oysa sadece onun için geçerlidir bu. cevap bile veremezsin kelimeler tıkanır boğazına sonra da o tipik bunalım dönemine girersin. sanki ayrılmayı sen istemişsin gibi davranırsın hiç gülmediğin kadar gülersin. ne kadar mutlusun der insanlar, en yakınındakilerse acil yardım timi kurarlar adeta, gülüşlerin ardındaki yanardağı farketmeleri çok zor olmamıştır.
onun arkadaşlarıya konuşursun. son bi umut ararsın. bu kadar çabuk bitemez bitmemeliydi dersin, susarlar. ben bu kadar severken o ne zaman uzaklaştı bu kadar benden diye sorarsın cevapsız kalır soruların. hiç mi sevmedin beni diye haykırmak istersin. ama yapamazsın işte içinden bir şey seni durdurur. sevseydi gitmezdi der sana. evet sevseydi gitmezdi.
düşünürsün sonra seni her şeye rağmen sevemeyen biri için neden üzülüyorum bu kadar. cevabı yine yoktur. ayrılığın bir nedeni vardır belki ama sevmenin işte onun bi nedeni yoktur. tüm yaptıklarına rağmen seversin onu. en çok da bu acıtır içini. her şeye rağmen onsuz kalmışsındır, ufacık bir bakışı bile esirgeyen eski sevgiliden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder